assalamualaikum pembaca pembaca semua

(kalau ada yang membacanya lah kan, haha). apa khabar? setelah sekian lamanya laman cerita ini dibiarkan bersawang, harini kerja kerja mengemas kini pun bermula. tak banyak mana pun, cuma just nak update blog ni yang sekian lamanya menyepi. ikutkan menulis ni sebenarnya bila mood tu datang, tapi masalahnya lah kan. setiap kali idea mencurah curah datang dalam fikiran tentang sesuatu, bila dah sampai rumah. ayat hilang. tapi sempat jugak sedikit sebanyak dikongsikan di laman mukabuku. terlalu sibuk rasanya, tapi aku bersyukur alhamdulillah bukannya aku buat kerja sia sia. boleh dikatakan hampir setiap hari yang mendatang minda aku penuh memanjang aih. buat pengetahuan untuk sesiapa yang ingin tahu lah, saya tengah study sekarang. akan menamatkan sesi 'persekolahan' saya bulan November ini dengan izin Allah. alhamdulillah rezeki satu demi satu masuk, meskipun ada dugaan yang mengiringi. tapi tak perlu rasanya bebankan diri dengan perasaan sedih. lagi memenatkan sebenarnya, kita tawakkal eh redha apa pun kesedihan dan dugaan yang melanda. okay lah , sampai bertemu lagi di entri yang akan datang. mekasih lah singgah ye :)